NAVEGEM SEGURS PER LA XARXA

El passat dilluns 21 al matí va venir una agent de mossos d’esquadra de la comissaria de Martorell a les classes de sisè i ens va fer una xerrada de com navegar segurs per internet. Ja fa alguns anys que aquesta agent sempre ve a sisè a fer xerrades similars.

Aquesta activitat ho fan a totes les escoles, i com no podia ser menys, una d’elles ha estat la nostra escola.

Durant aquesta sessió vam estar veient alguns vídeos que ens explicaven diferents situacions que es poden donar si no tenim cura de navegar segurs per la xarxa.

Us volem fer un petit resum sobre els consells més importants per tenir en compte a l’hora de navegar per la xarxa:

1. Canviar la contrasenya de tant en tant.
  2. No confiar les contrasenyes ni números personals a persones desconegudes.
  3. No posar les teves dades personals.
  4. No fer servir sempre el mateix correu electrònic.
  5. Tenir el teu compte privat, ja sigui instagram, tik tok i altres xarxes socials.

Esperem que us serveixi de molt aquests consells!