MÚSIQUES A L’ENTRADA

Aquest any com ja sabeu a les 9:00h del matí i a les 15:00h de la tarda es posa música a l’escola.

Durant una setmana cada classe escull cinc cançons per posar-les cada dia de dilluns a divendres.

A finals de curs de l’any passat es va començar a posar música, la idea va sorgir en una reunió de delegats. Les cançons les anaven escollint els professors, en canvi, aquest any els alumnes fan propostes de cançons que ens agradaria escoltar al matí i a la tarda.

Aquestes propostes s’escullen mirant un calendari i observant si hi ha algun dia internacional d’algun tema que puguem tractar. Per exemple: vam escollir la cançó de Pharrell Williams, Happy quan era el dia internacional de la felicitat.

Per poder posar-les a l’escola han de tenir les condicions següents:

• No poden ser ofensives.
  • No han de dir paraulotes.
  • Han de ser de diferents estils musicals.
  • Poden ser d’altres llengües.

L’ambient que es respira a l’escola és que agrada molt la música que sona cada dia; ballen (sense passar-se), canten i sempre estan motivats per començar les classes.

Quina millor manera de començar les classes amb música! No creieu?

Us animem a tots els que entreu a gaudir d’aquesta pluja de bon rotllo!