L’ESCOLA DÓNA VEU ALS ALUMNES

assemblea

A partir del mes d’octubre s’ha encetat amb una periodicitat l’assemblea de delegats de l’escola.

L’escola ha començat aquest curs amb una novetat, demanant l’opinió ordenada i treballada dels alumnes de l’escola. En aquesta nova etapa s’encararà diferents aspecte son la veu dels alumnes serà important, com pot ser la millorar el pati per que hi hagin més jocs a part del futbol.

L’assemblea la constituiran el director i la cap d’estudis conjuntament amb dos persones de cada classe a partir de 1r primària, seleccionades per els respectius companys de classe, seran escollits mitjançant unes eleccions per cada classe i formaran l’assemblea de delegats del Taquígraf. El primer que més vots tingui serà el delegat i el segon que més vots tingui serà subdelegat.

L’objectiu d’aquesta nova iniciativa serà millorar l’escola en tots els sentits possibles i sobretot demanant l’opinió de nosaltres mateixos, els alumnes.

Ja hi ha hagut algunes mesures que s’han aplicat, com per exemple canvis en els patis on ja s’han habilitat les dues terrasses, la superior i la inferior per tal d’ampliar diferents zones d’esbarjo i poder diversificar els jocs.