LES TAQUIENTREVISTES

Els nous periodistes de 6è hem tingut una idea: fer una sèrie d’entrevistes a els nous i els professors més antics. Avui començarem per la professora de P3, la Patricia.

PATRICIA

• On vius? Visc a Esparraguera des de fa poc.
  • On treballaves abans? Abans treballava a Abrera.
  • Fas algun esport? No ara no.
  • Quin es el teu menjar preferit? La xocolata, però en general els postres.
  • Quina es la teva peli preferida? No tinc, però m’agraden molt les de comèdia.
  • Quin es el teu color preferit? El lila.
  • Tens alguna mascota? He tingut moltes, però ara mateix no.
  • Te’n recordes d’algun professor de quan eres petita? Perquè? Sí, de la meva mestra de parvulari, perquè era molt bona amb nosaltres i molts cops jugava amb nosaltres, sobretot m’agradava jugar a cuinetes.
  • Quina és la teva matèria preferida? La Biologia.
  • Ha sigut difícil començar el curs amb els nens petits? Una mica perquè són nous, alguns ploren perquè enyoren als pares, és el més normal.
  • Ja volies ser professora de petita? Sí, des de petita jugava a ser mestre amb els ninos…
  • T’està agradant aquesta escola? Sí, molt.
  • Estàs contenta amb els teus alumnes? Sí, són molt macos.
  • Quants anys portes sent mestre? Porto 12 anys.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!