LA TAQUIMASCOTA: EL PROCÉS

ELS PERIODISTES DE 5È US DESVETLLEN TOT EL PROCÉS REALITZAT PER ARRIBAR A ESCOLLIR LA NOSTRA MASCOTA! EL TAQUI!

Aquest any és especial, l’escola celebra els seus quaranta anys, i per celebrar-ho, hem fet una activitat on ha participat tots els alumnes de l’escola, i que ha consistit en dissenyar una mascota inanimada.

A cada classe, després de fer un treball previ sobre què són i com poden ser unes mascotes, en vam fer una cadascú i finalment en vàrem escollir dos finalistes per classe. Després els docents van votar entre les 34 propostes finalistes i van escollir les sis mascotes més votades.

Després de tenir els finalistes, que ja vau poder veure a la web i al vestíbul de l’escola, tota la comunitat educativa (alumnes, pares i mares, docents i personal escolar) van votar una de les 6 opcions.

Descrivim les opcions que hi havia per votar:

1· La primera era com un gat de camuflatge amb fulles dels arbres i de color verd.

2·La segona té tres braços esquerra i set braços drets, i era d’un alumne d’infantil.

3· La tercera era com un escut blau amb el birret de graduació i amb les sigles de l’escola.

4· La quarta era com un escaire rosa amb uns ulls grans i un toc molt divertit.

5·La cinquena és com una T de Taqui amb una disfressa de super heroi.

I per últim la mascota guanyadora: Sembla un núvol blau amb antenes, ulls ven oberts i amb un somriure molt gran.

De 465 vots, el guanyador va tenir 126, el 27% dels vots.

El disseny guanyador era d’un alumne de 4rt A, el va fer l’Adrià Jaén Prieto.