LA HISTÒRIA DEL ROCK!

Des de la dècada dels 50 fins a l’actualitat, un repàs pels grans himnes de la música!

Ahir, els alumnes de 5è van gaudir d’una magnífica posada en escena gràcies a la companyia Kiddy’s Musics, on en un concert en directe només per a nosaltres sols, vam poder gaudir de la història del rock a base dels grans hits de la història de la música d’aquest estil.

Els infants van ballar i cantar aquestes cançons que prèviament ja havíem treballat a classe, però tot i així l’experiència de viure un concert en directe va ser fantàstic! Poder oferir als infants altres opcions musicals de les que estan acostumats a escoltar avui dia, i veure com s’ho passen de bé en un concert en directe ha estat una experiència brutal. Perquè posar experiència i vivència als continguts que es treballen ajuden a fer uns aprenentatges més significatius. Valorem millor la música i anem contribuint a fer dels futurs consumidors de la cultura musical que tinguin un esperit més crític i no quedar-se amb les modes.

Us deixem un recull de vídeos on podreu veure què bé s’ho passen!