JA TENIM ELS NOUS INSTRUMENTS!

Aquest any han arribat nous instruments a l’aula de música.

Aquest inici de curs ens han arribat uns instruments d’altres països que no coneixíem.

El Pep (el nostre mestre de música) l’any passat va dir que si aquest any continuava a l’escola demanaria nous instruments perquè n’hi havien pocs.

Tenim molta sort que continuï sent el nostre mestre perquè ja tenim els nous instruments. Aquests són:

• Una bateria gran i una bateria petita.
  • Surdos de diferents mides. Aquest instrument és típic del Brazil i són els que podem veure a les batukades.
  • Tamborins, que són una espècie de panderetes petites que es toca amb una baqueta i és pica.
  • Agogos, és metàl·lic i sona quan es pica amb les baquetes. El so que fan sembla a l’esquella d’una vaca.
  • Rocars, són petits plats com una pandereta que sonen quan els sacsegem.

Tots els instruments que han arribat són de percussió.

El Pep va demanar a l’Ampa de l’escola si es podia fer càrrec de la despesa econòmica i els podia comprar perquè així les nenes i els nens de l’escola puguin aprendre a tocar-los.

La bateria està composta per:

• Un bombo
  • 4 Plats, el hithat (que conta com dos), el crash i el ride.
  • Una caixa
  • Tromps

La bateria serveix per aprendre a tocar amb les dos mans i amb els peus a la vegada.

Ens divertim molt tocant els instruments!!!!!!