JA SÓN AQUÍ… JA HAN ARRIBAT!

Els 4 nous periodistes són alumnes de 5è, on es reuneixen un cop per setmana per preparar, elaborar i penjar les notícies.

Per fi! Després d’un llarg període vacacional i després que els nostres experiodistes de l’escola ja hàgin marxat a l’institut, ara toca agafar el relleu les noves generacions. Ments renovades que ens aportaran les notícies més fresques i trascendentals des del punt de vista dels màxims protagonistes d’aquesta escola, els seus alumnes!

Així doncs donem la benvinguda als nous periodistes de 5è!

Estigueu atents perquè no deixaran de sorprendre!

D’esquerra a dreta per ordre d’aparició: Lucía Martín, Noa Tarín, Helga Muñoz i Teo M.

Notícia redactada pels periodistes:

Aquest curs els nous periodistes som l’Helga, la Noa, la Lucía i el Teo de les dues classes de 5è.

Els mestres ens han escollit perquè us informem de les novetats de l’escola i us expliquem tot el que sigui notícia.

Nosaltres ens trobem els dimarts a les 12:30h a la sala d’informàtica per reunir-nos, repartir-nos i escriure les notícies que creiem que siguin necessàries. Tenim una hora a la setmana per anar fent aquest càrrec.

La durada d’aquest càrrec és d’un trimestre, això fa que quan s’acabi el curs hauran passat 12 periodistes diferents que intentaran donar-vos el seu punt de vista de l’escola.

Aproximadament penjarem notícies cada dos setmanes.

Cada cop que veieu una notícia penjada per nosaltres també la podreu trobar al costat de la sala d’informàtica en un plafó de suro vermell (Planta 0).

Estigueu atents a la web que us mantindrem informats!