GUANYADORS DEL CONCURS DE DISFRESSES!

El passat dijous 4 de febrer, vam celebrar el Carnestoltes a l’escola. Tot i ser un any diferent, des de l’escola no vam perdre la il·lusió en cap moment per celebrar un dia tant especial i esbojarrat com és el CARNESTOLTES.

Feia goig veure tantes disfresses diferents i originals per l’escola. Per aquest motiu cal felicitar-vos a tots/es pel vostre temps i la vostra dedicació.

De cada classe va sortir un guanyador que va rebre el diploma de: “Premi a la millor disfressa de…. (i el nom de la classe que era)”. Per decidir qui era el guanyador de cada classe es van seguir els següents criteris:

• Que la disfressa tingués a veure amb el TEMA DE L’ANY (L’ART).
  • La originalitat.

A continuació us deixem una presentació amb tots els guanyadors d’aquest any. ENHORABONA!