ELS ALUMNES DARRERE EL TELÓ

Els alumnes de 6è vam fer unes mini-actuacions a l’espectacle de Nadal.

Alguns nens i nenes de 6è van estar preparant uns guions per després actuar i presentar a l’espectacle de Nadal. Els altres nens i nenes van fer unes danses, i altres, unes batucades.

Els mestres que van preparar l’espectacle van ser: L’Aida i la Lorena (parts musicals), tutors de 6è (part teatral).

Tot i que tenien poc temps, el van aprofitar al màxim, amb petits assajos a les hores de pati i en altres moments del dia.

Una anècdota que van viure els actors i presentadors va ser en el moment d’assaig del text teatral; per tal de vocalitzar bé, l’Oriol els va fer estudiar els guions a casa amb un bolígraf a la boca!

L’objectiu principal d’aquestes actuacions era fer de l’espectacle de Nadal un espectacle on tot tingués sentit, on les actuacions quedessin ben integrades amb tot l’espectacle i que es veiés un “show” a l’alçada del treball de tots els alumnes de l’escola.

Val a dir, segons comenten algun dels protagonistes d’aquesta notícia, que la preparació va ser molt dura però molt gratificant, tot i així, malgrat els nervis previs, el resultat final va ser molt satisfactori, sinó jutgeu vosaltres mateixos!