Celebrem la castanyada

El cicle d’educació infantil hem celebrat la castanyada a l’escola: mostrant-li les danses a la castanyera i ens ha portat castanyes torrades. Ens hem menjat els panellets que vam fer al llarg de la setmana; a la tarda vam fer diferents tallers de tardor i de Halloween (on cadascú va escollir l’activitat que volia realitzar).

El primer cicle hem celebrat la castanyada fent una sortida a la plaça de la Serralada on vam esmorzar tots plegats i, a la tarda, vam rebre la castanyera; vam mostrar-li les danses i vam menjar castanyes torrades.

El segon cicle vam fer una sortida per la ronda verda fins a l’església del Puig tots junts. Vam aprofitar la sortida per fer una batuda de neteja i recollida de deixalles que ens anavem trobant pel camí.

El tercer cicle vam fer una sortida al Pla del fideuer on vam fer una caminada plegats tot gaudint d’unes bones vistes.