cARnESToltES 2022

CARNESTOLTES 21-22

S’acosta el Carnestoltes i a l’escola ja estem preparant les celebracions.
Al matí del dia 25 els més petits de l’escola (P3, P4, P5, 1r i 2n) sortiran al pati de l’escola a fer la seva desfilada. Hauran de portar la disfressa posada des de casa al matí.
A la tarda serà el torn de les noies i els nois de Cicle Mitjà (3r i 4t) i Superior (5è i 6è). Recordeu que l’alumnat que es quedi al menjador haurà de portar la disfressa en una bossa al matí i al migdia els ajudaran a disfressar-se.
Com cada any, el tema de la disfressa és lliure, però us recordem que triarem la millor disfressa de cada classe i la millor comparsa de de cada cicle només entre les disfresses relacionades amb el tema de l’escola d’aquest curs: La Mitologia i els Éssers Fantàstics.
Volem aprofitar per convidar-vos a la Festa de Carnestoltes i Xocolatada que organitza l’AMPA la tarda de divendres 25 a les 16:45h. Hi haurà animació musical a càrrec de Lollipops a partir de les 17:15h.

L’entrada s’haurà de fer per la pasarela d’educació infantil.

Per últim, recordar-vos que aquest any l’AMPA tornarà a participar a la Rua de Carnestoltes que organitza l’Ajuntament el dissabte 26 de febrer.
Tothom que vulgui participar cal que es posi en contacte amb l’AMPA a través dels grups de Whatsapp de les classes.
Que comenci la gresca!!!