CARNESTOLTES 2019

El dia 22 de febrer arriba el rei carnestoltes amb molta festa i gresca!!!

Ha arribat  el rei CARNESTOLTES  acompanyat de la seva setmana.

LA SETMANA DEL CARNESTOLTES!!!

El dia 15 de febrer tota la escola vam baixar al pati de baix perquè els pregoners ens llegissin el pregó.

El pregó és el següent:

Dilluns 25 de febrer. Fent el  mandra estaré i amb pijama vindré!!!

Dimarts 26 de febrer. Ven aviat em llevaré i el cap em decoraré!!!

Dimecres 27 de febrer. El cap jo no sé on tindré i una sabata i un mitjó de cada portaré!!!

Dijous 28 de febrer. Del color de la mascota vindré!!!

Divendres 1 de març. Per fi ja es carnaval!!!!!

A la setmana següent venien els de 6è a comprovar si havíem portat el que ens demanaven,  si no ho havien portat ens posaven gomets vermells i ens pintaven la cara.

Quan va arribar l’1 de març per la tarda després de menjar tornàvem a la classe amb les disfresses posades i ens fèiem fotos per el guanyador/a o grup de guanyadors.

Quan ja havia passat una  estona després de tancar l’escola tots vam baixar al pati de baix i vam fer una rotllana gegant.

Després classe per classe vam fer una mini rua dins de la rodona que havíem fet. Més tard van posar música i vam començar a ballar fins les 16:30h que es quan vam sortir de l’escola per anar amb els nostres pares.

Després vam tornar a l’escola les famílies que volien per anar a la xocolatada amb els Lolli Pops, i van muntar una festa gegant amb jocs i música.