BIBLIOPATI i MENJALLIBRES

Aquest any l’escola ja estem donant continuïtat al projecte de Bibliopati i hem començat amb el funcionament del carnet del Menjallibres. A continuació us en fem un breu resum:

El Bibliopati consisteix en anar a la biblioteca de l’escola i llegir durant l’estona del pati dels dilluns i dels dijous.

A l’estona del Bibliopati llegim, podem portar un llibre de casa i podem llegir llibres de l’escola. És un espai de temps on també podem fer préstecs.

En canvi, el Menjallibres és un carnet que rep el nom de la mascota de la biblioteca, el “Menjallibres”. Aquest carnet serveix per anar a retornar o agafar llibres que hagis agafat en els dies del Bibliopati. Perquè no es formin cues, els dilluns només poden usar el carnet les classes A i els dijous les classes B.

Els alumnes de l’escola valoren molt positivament poder gaudir d’aquesta activitat i ens engresca a poder participar tots d’aquesta magnífica biblioteca que ens ha quedat a l’escola gràcies als pares i mares que han col·laborat així com la comissió de biblioteca formada per mestres del centre.