5è A i la “Persistència de la Memòria”

Benvolguts lectors!

Els alumnes de 5è A us volem donar la benvinguda a aquest curs 20-21 tot explicant-vos quin és el nom de la classe que hem triat amb motiu del tema de l’any que enguany es treballa a l’escola.

VIATGEM A TRAVÉS DELS MUSEUS és un projecte que neix amb l’objectiu d’apropar el món artístic a tots els infants de l’escola, així com oferir noves finestres al món en aquests moments de pandèmia que estem vivint i que poc ens permeten desplaçar-nos.

Tot el Cicle Superior treballa el mateix museu, en aquest cas el MoMA (Museum of Modern Art) de Nova York, als Estats Units. En aquest museu hi ha les obres més representatives de l’art modern de tot el món. Dins de la gran varietat d’obres i artistes reconeguts mundialment, cada classe ha fet una cerca exhaustiva i una votació per triar aquelles obres més significatives que representessin a cada classe durant tot el curs.

L’obra escollida pels alumnes de 5è A no podia ser una altra que el famós quadre dels rellotges desfets del gran geni artístic català Salvador Dalí.

Així doncs, “La Persistència de la Memòria” de Dalí serà la nostra obra d’art representativa en aquest any que viatjarem a través del Museus i més concretament, fins a l’illa de Manhattan (Nova York) on està exposat aquest quadre del pintor de Figueres.

En les properes publicacions us anirem ensenyant de quina manera està quedant la porta de la classe que estem dissenyant entre tots per tal de tenir-la guarnida el més aviat possible!

Sigueu benvinguts i benvingudes al MoMA del Taqui, i concretament gaudiu del nostre art surrealista inspirat en el nostre geni empordanenc, Dalí!

Una abraçada forta,

Dalinans i Dalinianes de 5è A!