Visita del Departament d’Educació de Zhejiang (Xina)

2

El dimecres 30 de novembre ens van visitar una delegació del Departament d’Educació de la província de Zhejiang.

La delegació estava formada per sis responsables del sistema educatiu de Hangzhou, que venien acompanyats  per una traductora que resideix a Barcelona i un fotògraf.

Volien conèixer una escola pública i una escola concertada de Barcelona. L’Escola Splai va ser l’escollida com a referent d’escola pública, per oferir-los una visió del nostre projecte educatiu i dels nostres trets d’identitat.

3

1

Van visitar algunes aules, van veure alguns vídeos i van quedar molt satisfets per l’atenció rebuda i pel que havien vist.

Nosaltres també els vam agrair el seu interès i la seva amabilitat durant les dues hores de la seva estada en el nostre centre.

1. Oscar Del Estal

Hola, Humildad !!

Només venien a conèixer el sistema educatiu català i nosaltres els vam explicar el model d’Escola Pública catalana. Aprofitant que estaven aquí els vam preguntar pel seu sistema educatiu i òbviament és molt diferent al nostre.

Salutacions,

Escola Splai