VINE A BALLAR AMB MI!

Els alumnes de 5è hem participat en una activitat organitzada amb motiu del dia mundial de les persones amb discapacitat. Havíem d’aprendre una coreografia per ballar-la amb altres escoles del districte. Durant aquest mes de novembre, a les classes d’EF vam fer l’esforç d’assajar i memoritzar els moviments. El divendres 3 de desembre ens vam poder trobar amb les escoles participants al Pati de la Seu del Districte de Nou Barris i vam ballar plegats. Ens van obsequiar amb un buf verd que vam portar tots al moment del ball. Una jornada molt emotiva!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *