Vídeo d’anglès de l’Escola Splai al concurs “The Fonix”

Compartim amb vosaltres el vídeo d’anglès que ens representarà al Concurs “The Fonix” creat per tres alumnes de sisè de primària de l’Escola Splai.

El vot es composa d’un 85% per part del jurat i un 15% del vot del públic en forma de clics a “Me gusta” al vídeo de YouTube.

Es per això que ens ajudarieu molt si feu clic a “Me gusta” a aquest vídeo.
Si us plau, ajudeu als nostres alumnes a assolir la classificació per a la Fase Final !!

Us animem a compartir aquest mail i l’enllaç del vídeo amb tothom que pogueu !!

El periode de votació és del 23 d’abril al 4 de Maig.THE FONIX, és un concurs escolar d’anglès dissenyat per afavorir l’aprenentatge de la llengua anglesa dels alumnes de primària, secundària i batxillerat i dels alumnes dels centres d’educació d’adults. La participació en el concurs es fa exclusivament a través del centre on l’alumne està matriculat.

Els finalistes defensaran el seu vídeo en una gala realitzada el dissabte 26 de maig en un acte televisat per la Xarxa de Televisions Locals.

Els equips finalistes exposaran públicament i en directe els projectes en equip.

La valoració final i la elecció dels guanyadors la farà un Jurat constituït per l’organització.

Moltes gràcies per avançat !!