Santa Cecília 2020 a l’Escola Splai amb el Barna Brass Quintet !!

El passat dijous 19 de novembre, l’Escola Splai va rebre una visita molt especial.

El Barna Brass Quintet ens va oferir un concert exclusiu al pati de l’escola gràcies a l’aportació econòmica de l’AFA Splai.

Van ser 60 minuts màgics on ens van oferir “El So dels Metalls”, una representació didàctica i musical on el narrador i els solistes ens van presentar els seus instruments de metall. Del més agut, al més greu.

Els alumnes i mestres presents vam gaudir d’allò més amb cançons com “Amazing Grace” o “El Carnaval dels Animals”.

Si voleu més informació, feu clic al Bloc de Música de l’Escola Splai.

Feu clic a la Galeria de Fotos i vídeos per a disfrutar de l’ambient, les imatges i les cançons !