Reunió de Benvinguda d’Alumnes universitaris en pràctiques

El proper dijous 4 d’octubre a les 15:00 hores es durà a terme a l’Escola Splai la rebuda dels alumnes en pràctiques que es troben estudiant l’especialitat de Magisteri a les diverses universitats de Barcelona. Durant la reunió explicarem els trets d’identitat de l’Escola, farem una visita guiada pel centre i els presentarem als seus respectius tutors que supervisaran i coordinaran les seves actuacions. Aquesta actuació es troba emmarcada dins del rol que ocupa l’Escola Splai com a Centre Formador d’Alumnes Universitaris en Pràctiques.