“L’anglès a L’Escola Splai” 10è Bloc d’Ensenyament de llengües del món al 2017!

Benvolgudes famílies de l’Escola Splai i lectors !

Tenim el plaer de comunicar-los la resolució del concurs organitzat pels portals Bab.la i Lexiophiles “Top 100 Language Blogs”, encarregat de sel·leccionar els 100 blocs més importants sobre llengües del món a l’any 2017.

Top 25 Language Learning Blogs 2017

Segons hem conegut aquest migdia, el bloc “L’anglés a l’Escola Splai” ha aconseguit el 10è lloc del món !! 😆 entre els més de 1000 blocs presentats a la primera fase. La resolució ha estat basada, al 50 %, en les votacions dels usuaris i en la valoració d’un jurat de lingüistes.

Top 100 Language Lovers 2017

També hem entrat al TOP 25 de la categoría de Learning Blogs. Estem considerats com al 10è Bloc d’Ensenayament de Llengües més útil pels usuaris que volen aprendre una nova llengua.

Fent click a les imatges, podreu consultar la llista. Cal destacar que som la única escola de primària que ha aconseguit entrar a la llista dels 100 blocs.

Moltes felicitats a tothom 😀 per la vostra col·laboració i ajuda a les votacions, ja que als criteris generals es valora la gran quantitat d’articles publicats al llarg del curs 16-17, les més de 560.000 visites rebudes i els més de 44.900 comentaris de l’alumnat.

Fins aviat,

Oscar 🙂

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *