Cantània 2023 – Les portes del món (5è de primària)

El passat divendres 21 d’abril, els alumnes de 5è de Primària van participar a la Cantània en la seva 34a edició a l’Auditori de Barcelona. Prop de 800 nens i nenes van actuar junt amb músics professionals sota la direcció d’Oriol Castanyer fent de la cantata Les portes del món, un viatge musical inoblidable. Després de mesos de treball, els alumnes van poder gaudir d’aquesta experiència com és cantar en cor i davant un gran nombre de persones. Agraïm també, a totes les famílies la seva assistència. Va estar un esdeveniment que vam viure amb molta il·lusió.