Abril Grau, Marta Garrido i Sheila Cosculluela, Terceres de Catalunya al Concurs d’anglès “The FONIX 2019”

Les alumnes de 6è de primària de l’Escola Splai: Abril Grau, Marta Garrido i Sheila Cosculluela, han assolit el tercer lloc entre els a l’12è Concurs d’anglès interescolar “The Fonix” a la categoria de 5è i 6è de primària.

Aquí teniu el vídeo de la seva actuació a la gran final del dia 1 de Juny al mati:

La seva actuació en anglès ha obtingut la tercera posició final. El jurat estava composat per professorat de Cambridge, personal del Departament d’Educació, el portal Netlanguages i International House.

En unes setmanes es retransmetrà l’acte en diferit per LA XARXA televisió, ja us informarem properament.

Les alumnes han fet una feina excepcional i tot el personal docent de l’Escola Splai està molt content per vosaltres!! Sou excepcionals !! Aquí podeu veure l’àlbum de fotos !!

Ara toca la millor part, gaudir del premi: un cap de setmana per a ells i dos acompanyants a una casa de colònies de qualsevol lloc de Catalunya.

Moltes felicitats a totes !!