A l’Escola, fem salut !! (4t)

A l’Escola, fem salut!! …Així és com es diu el projecte de medi que estem treballant a 4t. Per comprovar com es fa salut a l’escola hem investigat i hem fet entrevistes a les “enteses” d’aquests tres àmbits: la cuina, la ed. física i la seguretat a l’ escola. Així que, hem parlat amb la Pili, la cuinera; la Yolanda, senyo d’ ed física ; i la Marta, directora de l’escola. Hem après moltes coses amb les seves explicacions i cada cop tenim més clar que la salut no és només no tenir malalties; a més, és tenir un benestar físic, mental i social que ens fa sentir ” a topeeee”.