2n PREMI als “V PREMIOS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA” d’Espanya i Llatinoamèrica

Després de la inmensa alegria que va suposar la designació de l’Escola Splai com a  FINALISTA als V PREMIOS DE INNOVACIÓN EDUCATIVA on participaven projectes d’escoles d’Espanya i Llatinoamèrica. El projecte “Festivales en Multiverso” (Composat per l’Auca de Desembre, l’Auca de Sant Jordi i el Pregó de Carnestoltes en trilíngüe), com a un dels 3 Projectes finalistes a la categoria d’IMPULSO DE LA ENSEÑANZA MULTILINGÜE d’entre els més de 300 projectes presentats d’Espanya i Llatinoamèrica.
El jurat professional format per 8 Experts Educatius, va proposar el nostre treball en castellà, català i anglès, va valorar la nostra participació de forma excel·lent:

Des de Divendres 21 d’Abril fins a Divendres 28 d’abril, es va obrir un periode de votacions online i l’Escola Splai va guanyar la votació online gràcies al vostre suport incondicional. Us deixem amb els resultats finals:

Una representació dels docents de l’Escola Splai, va assistir a Màlaga el passat 5 de maig i va poder disfrutar en viu de l’acte d’entrega de premis que va tenir una duració de 4 hores. Allà, vam poder gaudir de les ponències de Manuel Llorents, Marta Freire i Enrique Escandón, que van parlar de les diferents estratègies d’innovació en l’àmbit docent. Cal destacar també la conducció de l’acte a càrrec del Mag Manuel Oliver, que va amenitzar la Gala.

Moltes gràcies per tot el recolzament mostrat des del CRP Nou Barris, els Equips del projecte AVANCEM i Tenim la Paraula, i  sobretot a la nostra comunitat educativa.
Compartim amb vosaltres el Diploma otorgat per aquesta fita:

L’Escola Gema Galgani va obtenir el primer lloc amb una puntuació de 98 sobre 100 amb el seu projecte de secundària sobre la mitologia, l’Escola Splai va quedar en segon lloc amb una puntuació de 95 punts sobre 100.

Us deixem amb una GALERIA DE FOTOS de la Gala del 5 de maig a MÀLAGA.

Felicitats a tothom! Aquest premi és vostre !!