Inici nou curs escolar 2017-2018

Benvolgudes famílies,

El proper dimarts 12 de setembre esperem els vostres fills i filles amb molta il·lusió i ganes d’assolir els nous reptes.

Aquest  curs hi haurà moltes novetats; us fem una relació d’algunes d’elles:

1.  Canvi en les entrades dels alumnes a l’escola:

Educació infantil: obrirà les portes a les 08:55h i 14:55h i les famílies us acomiadareu relaxadament dels vostres fills i filles a les classes respectives.

Educació primària: tots els cursos entraran a les 9:00h en punt per la porta de les escales, en sentir la música, i pujaran tranquil·lament cap a les seves classes respectives.

Les portes dels dos edificis es tancaran a les 9:10h i a les 15:10h.

2. Estem preparant unes reunions d’inici de curs amb les famílies molt interessants, no us les perdeu!!!

3. La pàgina web de l’escola serà aquesta: https://agora.xtec.cat/ceip-simeo-rabasa/

4. El TPV escola esdevindrà un mitjà de comunicació entre famílies i escoles. Ja us anirem informant!

5. Tenim telèfon mòbil a l’edifici primària on podreu enviar WhatsApp per a comunicar-nos alguna informació referent als vostres fills/es ( absència, retard…)

I moltes més novetats que ja anireu descobrint al llarg del curs.

Com sempre, demanem la col·laboració de les famílies per a poder dur a terme tots els projectes. Us necessitem!!!

Desitgem un bon curs a tota la comunitat educativa!!!

L’equip de mestres de l’escola Simeó Rabasa,

Martorelles, Setembre 2017