L’ESCOLA SIMEÓ RABASA #joemquedoacasa

El 2n trimestre d’aquest curs escolar ha finalitzat d’una manera que mai ens hauríem pogut imaginar. Ara ens acomiadem; ens retrobarem el dimarts 14 d’abril. Fins aleshores, tot l’equip docent us desitja molta salut en aquesta setmana santa.

Un enllacem el darrer vídeo informatiu de l’escola amb algunes novetats de cara al tercer trimestre. CLIQUEU DAMUNT LA IMATGE.

Volem compartir amb vosaltres dos magnífics vídeos que ens ha fet arribar una família de l’escola. Són vídeos plens de tendresa i molt emotius. Un d’ells té com a protagonistes els nens i nenes de 5è curs; de fons, hi ha la cançó “Vivir”de Rozalén (i Estopa). L’altre vídeo té com a escenari l’escola: mestres, alumnes, conserge, administrativa, monitors… tot el personal del centre; i l’acompanya la cançó “Volveremos a brindar” de Lucía Gil.

Esperem que gaudiu d’aquests vídeos tan especials que ens ajuden a superar aquests moments tan difícils que estem vivint.

Per a veure els vídeos, cliqueu damunt les imatges.

Les persones que treballem a l’escola us hem fet un petit vídeo per compartir-lo amb ELS NENS I NENES de l’escola i amb tota la comunitat educativa en aquests moments tant difícils per a tothom.Està fet amb molt de carinyo per a què els nostres infants puguin veure les seves mestres, els seus mestres, monitors i monitores, conserge i administrativa.

Esperem que us agradi!

Desitgem que aviat torni la normalitat!!

VOLEU VEURE EL VÍDEO… DONCS CLIQUEU SOBRE LA IMATGE!!

1. Abigail Carrion

Buenas a todos
    Momentos difíciles para todos pero hay q buscar esa sonrisa q tanto necesitamos.
    Un fuerte abrazo para todos. Preciosos los videos y mucho mucho animo