UN COMIAT MOLT ESPECIAL

Estimades famílies,

Avui la nostra escola s’acomiada de la Manoli, una persona, mestra i directora com poques n’hi ha. Durant més de trenta anys, la Manoli ha lluitat per aconseguir una escola on tothom se senti estimat i valorat. I ho ha aconseguit!

La Manoli deixa una gran petjada i forma ja part de la història del nostre centre. Durant dècades ha treballat amb moltes promocions d’alumnes que té en gran consideració i afecte. I sabem que aquest sentiment és recíproc perquè tots els nens i nenes se l’estimen moltíssim.

Avui, a l’escola, hem viscut sentiments contradictoris. Per una banda, alegria de veure com, una persona que s’ha lliurat plenament a la seva vocació, finalitza una etapa i comença una jubilació molt merescuda. I, d’altra banda, ens sentim tristos perquè es retira un referent de l’escola. Tot el que hi ha al centre té la seva mà, l’essència de la Manoli. Tot ens recorda a ella.

Manoli, ens acomiadem de tu provisionalment perquè, quan aquesta pandèmia ens ho permeti, ens retrobarem i farem una celebració com cal, en companyia de tots aquells amb qui has compartit bons moments. Tu has fet que tots formem part d’aquesta gran família que és el Simeó i les famílies ho són per sempre.

ET TROBAREM A FALTAR! T’ESTIMEM MOLT!

Els teus companys i companyes

Escola Simeó Rabasa

1. Vanesa

Manoli,Muchas gracias por todo.
    Disfruta muchísimo de esta nueva etapa, de esa gran merecida jubilación y sé feliz, muy feliz.
    Un gran abrazo y un enorme beso.
    Asta pronto.

1. Rosa Serrano

Manoli, darte las gracias por todo. Has formado parte de la educación de nuestros hijos con todo tu corazón y eso es infinitamente de agradecer. Disfruta de tu nueva etapa, pero recuerda que siempre estaras en los corazones de tus alumnos y en este caso en el nuestro también. Nos te echará mucho en falta. GRACIAS Y FELICES FIESTAS

2. Nuri Guillami Fructuoso

Gracies 💓 per la Teva dedicacio tant a Nivell escolar con personal. Ha sigut un honor poder compartir amb tu moltes experiencies sempre serás un referent a l’ escola

3. Ada Magrinyà

Gràcies per tot el que ens has donat Manoli, esperem poder acomiadar-te com et mereixes ben aviat. Sempre seràs una gran referent en les nostres vides, se’t trobarà a faltar! Gaudeix molt d’aquesta nova etapa, et desitjo el millor. Una abraçada gegant.

1. ana belen

Manoli gracias por todo por darme a mi clase y a hora te toco darle clase a mi hija y agradecerte por ayudarla en todo lo que as podido y enseñarla mil gracias

4. ana belen

5. Lourdes Montserrat

Manoli, moltes gràcies per la teva dedicació a l’escola. Has deixat la teva petxada en tots els nens i molts més ja adults que formen part de la societat o estan a punt de fer-ho. En tots ells el teu record i la teva influència com a mestre romandrà al llarg de la seva vida. No trobo tasca més maravellosa que la d’educar i regalar coneixements la qual cosa tu has realitzat tots aquests anys. Et felicito per tota la feina brillant que has dut a terme. Ara gaudeix del teu temps lliure tan merescut després d’una llarga vida de treball. A disfrutar Manoli!! I moltíssimes grácies per tot!!

6. Ana lozano

Quina il·lusió poder haver compartit amb la meva filla una gran professora, moltes gràcies per tot el que ens has ensenyat. Gaudeix en aquesta nova etapa i ben segur que quan tot passi podràs fer algun voluntariat. Molts petons de part de totes 3 i fins aviat.

7. Jenny zorita

Muchísimas gracias x todo lo k has hecho por mi y por mi hijo, te lo agradeceré siempre y me da mucha pena que marches pero la jubilación es la jubilación, espero que te vaya todo bien. Mi hijo y yo te deseamos lo mejor.

8. Ariana Ramirez Carnicero

Muchísimas gracias a una gran directora que ha aguantado generaciones en mi familia, desde los más grandes a los más pequeños,pasando de padres a hijos. Gracias por todos los años de dedicación a la enseñanza y por toda tu paciencia hacia nosotros. Te mereces esta anelada jubilación!

9. Minerva

Moltes gràcies per tots aquests anys a l’escola. Gràcies per les teves classes i el teu pas per l’escola. Ets un gran exemple a seguir per mi, ja ho saps. Espero algun dia tornar a l’escola, i no com alumna, sinó com a mestra.
    Una abraçada molt forta.

Minerva

10. Montse Vallcorba

Manoli, només puc que donar-te les gràcies per haver convertit la teva passió i vocació en professió. Vas arribar a aquesta escola quan jo encara era alumna i tots aquests anys t’hi has dedicat amb cos i ànima. Les mestres de l’escola són les que recordem per sempre, i tu has deixat empremta en molts nens i nenes que ara ja són adults amb fills, i la deixes en els nostres fills i filles. Ara et toca viure una altra etapa, però de ben segur que ens retrobarem més endavant! Una abraçada molt gran de part meva, del Martí i del Jordi.

Montse

11. Montse