Tanquem el curs!

Bona tarda famílies!

Avui ha estat un dia molt especial a l’escola! Hem començat el matí amb el comiat de 6è, emocionant-nos i desitjant tota la sort possible al nostre alumnat! Ha estat un plaer rebre a les famílies de 6è per a compartir un moment tant especial!

Seguidament, hem esmorzat coca de Sant Joan, gentilesa de l’AFA! La coca estava boníssima!!!! A continuació, hem gaudit d’un espectacle de màgia molt divertit i, per a finalitzar, ens hem acomiadat dels nostres companys/es i mestres a les nostres aules!

Sense dubte, ha estat un curs atípic i complicat, però des d’aquí us volem donar les gràcies a tots els infants i les famílies per la vostra confiança i el vostre suport! Us desitgem un bon estiu, ple de bons moments i ens retrobem el dia 13 de setembre, amb les energies renovades!! Moltes gràcies per tot famílies!!!

Us deixem AQUÍ algunes fotografies del dia d’avui. Esperem que les gaudiu!