SOM GUIES TURÍSTICS!

Aquest dimecres dia 13 de març, hem tancat el nostre projecte sobre el poble, el qual tenia com a pregunta repte: podran les nenes i els nens de 3r ensenyar les característiques de cada barri de Martorelles a les famílies?

El nostre producte final ha sigut l’elaboració d’uns tríptics i la posterior sortida per Martorelles, aturant-nos en aquells monuments més destacables de cada barri. Aquestes explicacions les van portar a terme els i les alumnes, i van ser escoltades per un públic molt conegut, les seves famílies.

Tot i que no hàgiu pogut gaudir de la sortida, us encoratgem a què feu l’itinerari amb el vostre fill o filla, un dia qualsevol.

Gràcies famílies per acompanyar-nos.