PRIMERES ACTUACIONS DEL PROJECTE BIODIVERSITAT

El projecte biodiversitat ha començat a fer les primeres actuacions. Amb la participació d’algunes famílies i la col·laboració d’experts, s’ha llaurat el terra i s’ha afegit compost en algunes zones del pati d’infantil i primària.

Els nens i nenes han portat diverses plantes aromàtiques i culinàries per a plantar al talús del pati de primària i a l’entrada del pati d’infantil: menta, farigola, lavanda, camamilla, estragó, romaní…  Els dies 20 i 22 de febrer els i les alumnes del centre han plantat aquestes plantes en companyia de familiars. Han estat unes jornades molt entranyables.

Esperem realitzar altres actuacions properament, amb la col·laboració de tots i totes.

També volem agrair l’aportació de 76 plantes que ha fet l’ Escola Viver Castell de Sant Foix al nostre projecte.

Moltes gràcies a tot@s!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *