PER LA PAU

DIA DE LA PAU 30 GENER 2019, LIP DUB

Cliqueu a la imatge per a veure el LIB DUP de la Pau!

Aquesta setmana hem realitzat diverses activitats per treballar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

Dimarts 29 de gener, al matí, els i les alumnes de P-3 fins a 6è van participar en tres tallers tot  barrejant-se els nens i nenes dels diferents cursos. Ha estat tot un repte i una experiència molt engrescadora per a treballar el tema de la PAU.

Dimecres 30 de gener, per la tarda, hem gravat un LIP DUB amb tot l’alumnat, mestres, famílies i la resta de personal que treballa al centre.

Ens ho hem passat molt bé fent la celebració d’aquest dia a favor de la No Violència i la PAU. VOLEM LA PAU AL MÓN! PER UN MÓN MILLOR!!!