L’ERA, ESPAI JOVE

Bona tarda famílies,

El dimarts dia 30 de novembre l’alumnat de sisè hem visitat l’Era, un espai pensat per la jovent de Martorelles.

L’Era, situat a la masia de Carrencà, és un espai pensat per compartir estones de joc, de treball cooperatiu o individual i per gaudir de moltes activitats i tallers que ofereixen en el seu programa mensual. Un punt de trobada que promou l’intercanvi d’experiències i el voluntariat entre joves i on trobaràs assessorament i orientació per part de tot l’equip.

En arribar a l’Era, ens han mostrat els dos espais: la sala d’estudis-jocs i la sala polivalent, on hem gaudit d’una dinàmica per conèixer una mica més els nostres gustos i aficions i així trobar els nostres punts en comú. Un cop fet això, hem vist una presentació on ens han explicat el funcionament de l’espai i com podem participar. Ens han encantat totes les propostes d’activitats, fins i tot faran algun torneig esportiu!

Ens han explicat que hi ha diferents sortides que es poden realitzar amb un gran descompte per grup i així gaudir d’un dia fantàstic a la neu o a un parc d’atraccions.

Si tens entre 12 i 30 anys i vols gaudir d’aquest espai, pots fer-te el carnet i participar a les propostes que es facin. No t’ho pots perdre!

L’horari és de dimecres a divendres, de 17h a 20h i dissabte de 17h a 21h.

Us deixem aquí algunes imatges de la sortida.

Alumnat de sisè.