L’ENERGIA S’ACABA?

L’alumnat de 6è estem fent el projecte de l’energia partint de la pregunta: L’energia s’acaba?

Per començar el projecte hem investigat sobre les energies NO renovables. Vam fer grups d’experts i cada grup tenia una especialitat: carbó, petroli, gas natural i energia nuclear. Després es va compartir la informació amb la resta dels companys de taula.

Finalment, la nostra mestra, va recollir tota la informació cercada per l’alumnat en un dossier.

Durant el procés hem descobert que “L’energia ni es crea ni es destrueix, es transforma”

Aquest projecte ens està agradant molt, és molt interessant. Tenim moltes ganes de seguir treballant i aprenent!!

Article escrit per: Elsa F, Jan C, Claudia L, Nerea S i Anna  F.