LA CLASSE DE LES ALGUES FA DE FOTÒGR@FS

Bon dia famílies!!!

Com sabeu a l’escola treballem per racons i aquest curs hem iniciat uns racons molt tecnològics!!! En aquests, treballem diferents disciplines: art, matemàtiques, ciències i tecnologia.

Dintre dels racons STEAM dels darrers 15 dies, hem fet un de molt divertit: FEM DE FOTÒGRAFS I FOTÒGRAFES. El racó consistia en fer fotografies per diferents espais de l’escola. Podien ser en grup, individuals, selfies… Ens ho hem passat pipa recorrent l’escola de dalt a baix per trobar escenaris per a les nostres captures! Un cop fetes, hem fet selecció de les millors i en els propers racons aprendrem a fer peus de foto adients. Amb el resultat muntarem una petita exposició fotogràfica. Segur que queda genial!