LA CASTAWEEN A PRIMER

Bon dia famílies!

Els nens i nenes de primer avui estem molt contents/es, celebrem la Castaween a l’escola!

Durant tot el dia podem venir disfressats/es i  a més a més fem unes activitats especials. Al matí, hem començat amb el taller culinari on hem elaborat unes exquisites roques de xocolata. Després hem continuat amb diferents propostes de manualitats. Durant la tarda, fem diferents jocs i tallers lúdics. Finalment acabem el dia escolar menjant-nos les castanyes. Ens encanta celebrar festes a l’escola!

Us desitgem un bon Castaween a tothom i us deixem aquí algunes imatges d’avui. Esperem que us agradin.