JORNADES ESPORTIVES!

Bon dia famílies,

Com sabeu la setmana passada vam poder gaudir de la jornada esportiva organitzada per l’Ajuntament de Martorelles. El dimarts dia 24 de maig va ser la comunitat petita qui va gaudir de jocs i activitats aquí a l’escola. El dijous dia 26 de maig tot l’alumnat de primària va anar a les instal·lacions esportives municipals i allà van gaudir moltíssim de totes les activitats que hi havien preparades: tir amb arc, futbol, circuit de proves, inflables d’aigua…..i moltes més!

Al final de les jornades a tots i totes, ens van donar una medalla de participació! Va ser molt divertit! Ara a esperar les properes jornades!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *