JOCS D’AIGUA A 1R!

Bon dia famílies!

El curs escolar finalitza aviat i per aquest motiu hem volgut acabar les classes d’educació física fent una sessió especial. Durant aquesta setmana tan calorosa, els nens i nenes de l’escola han estat fent jocs i activitats d’aigua. Avui ha estat el torn l’alumnat de primer, que com podeu veure a les imatges s’ho han passat d’allò més bé tirant-se globus d’aigua, fent relleus i ruixant-se amb la mànega i els gots. Així que, a més a més de divertir-se, s’han pogut refrescar, cosa que han agraït moltíssim.

Us deixem aquí l’enllaç de les imatges, esperem que us agradin.