IPADS A L’ESCOLA SIMEÓ RABASA

Des de fa uns cursos l’escola Simeó Rabasa ha fet una aposta per la implementació dels IPADS a les seves classes. És un recurs molt  actual, que motiva molt a tot l’alumnat de l’escola i alhora fa que els nostres alumnes adquireixin una molt bona competència digital. També els ajuda a realitzar treballs cooperatius i així aprenen a conviure i respectar-se entre iguals.

En aquests reportatges podeu observar el bon treball que s’està fent amb aquest recurs tecnològic.

CURS 2015-2016, 1r ANY IPADS A L’ESCOLA:

EXPERIMENTEN ELS COLOR AMB ELS IPADS
VÍDEO IPADS A L’ESCOLA CURS 2015-2016
 CURS 2016-2017, 2n ANY IPADS A L’ESCOLA :

IPADS A EDUCACIÓ INFANTIL
VÍDEO IPADS A L’ESCOLA 2016-2017

CURS 2017-2018, 3r ANY D’IPADS A L’ESCOLA:

A L’ESCOLA HEM CREAT DIFERENTS ESPAIS AMB CROMA PER FER ANAR LA IMAGINACIÓ I PODER REALITZAR MOLTES AVENTURES I VIATJAR ON VULGUIN ELS NOSTRES ALUMNES… CADA COP MÉS, LA IMAGINACIÓ I LA CREATIVITAT ARRIBA MÉS LLUNY AMB L’AJUDA DELS IPADS!!!

Aviat podreu veure el vídeo amb totes les activitats que estem realizant amb els IPADS!!