FESTA DE LA CASTANYADA

Un any més hem celebrat a l’escola la tradicional festa de la castanyada. Ha estat una festa passada per aigua i lamentem que les famílies no poguéssiu compartir, amb els vostres fills/es, les activitats organitzades.

Malgrat la pluja, els nens i nenes han gaudit d’un munt d’activitats dirigides pels alumnes de 6è, mestres i pares i mares col·laboradors/es: túnel del terror, manualitats, fotografies creatives, circuits, tres en ratlla, passar la castanya, maquillatge … Els nens i nenes s’ho han passat d’allò més bé!

Per finalitzar, l’AMPA ens ha ofert refrescos i castanyes “crues” ja que, malgrat les bones intencions dels pares i mares,  la pluja no ha permès coure les castanyes.

PODEU VEURE MÉS IMATGES EN EL BLOC DE FESTES (CASTANYADA): http://simeocastanyada.blogspot.com/