FESTA DE CARNAVAL 2019

Al llarg de tota la setmana hem realitzat les divertides ordres que ens va deixar el Sr. Carnestoltes.

El divendres 1 de març per la tarda hem celebrat la FESTA GROSSA compartida entre tot la comunitat educativa: alumnat, mestres, famílies, altres professionals que treballen a l’escola. Tots amb il·lusió i alegria ens hem trobat a la pista de l’escola on ens ha vingut a visitar el Sr. Carnestoltes de Martorelles. Amb nosaltres ha estat una estoneta ja que també havia de visitar l’altra escola del poble.

Ha estat una festa gran on hem volgut fer un petit homenatge a les DANSES D’ARREU DEL MÓN, per continuar manifestant que volem la PAU AL MÓN.

Ha hagut un gran treball i un gran ESFORÇ per part dels alumnes i les alumnes, mestres, famílies… ja que entre tothom s’han fet les disfresses, gracies als tutor/es i mestres d’educació física i música els nens i nenes han après les danses, la música s’ha escolat superbé gràcies al Carlos pare de l’escola d’un alumne de 5è.

Ah! aquest anys també hem fet un petit ball mestres i famílies de l’escola, un petit homenatge als nostres herois i heroïnes que cada any ho fan superbé.

Moltes gràcies a totes les persones que han col·laborat i han participat en aquesta GRAN FESTA DE CARNAVAL 2019!!!

Senyor Carnestoltes la setmana vinent et veurem a la RUA DE MARTORELLES!!! Les famílies de l’escola estan preparant una comparsa ben bonica relacionada amb un projecte de l’escola. Creiem que tindran molt d’èxit!!!

Un posem el link del vídeo resum de la FESTA DE CARNAVAL 2019

VÍDEO CARNAVAL 2019

En aquest link podreu veure totes les fotografies de la  magnífica FESTA DE DE CARNAVAL 2019 !!!