FESTA DE CARNAVAL 2018

Al llarg d’una setmana a l’escola hem realitzat diferents activitats per tal de celebrar el Carnaval.

• Dilluns 5 de febrer per la tarda va arribar el pregoner del Rei Carnestoltes. Ens va llegir un pregó molt divertit i va repartir les ordres.
  • Del dimarts 6 a divendres 9 de febrer al matí. Vam realitzat les ordres que ens va deixar, podeu visitar els blogs de les classes on hem posat les fotos tant divertides d’aquests dies.
  • Divendres 9 de febrer per la tarda: GRAN FESTA DE CARNAVAL

Primer vam realitzar una petit rua per la pista de l’escola.

VÍDEO PETITA RUA CARNAVAL 2018

Més tard els nens i nenes de l’escola Simeó Rabasa van demostrar que són uns grans ARTISTES!!! El professorat d’aquesta escola hem fet una molt bona feina al crear entre tots aquest GRAN ESPECTACLE al voltant del projecte Els Drets dels Infants. Estem editant el vídeo, aviat el tindrem preparat per compartir-lo amb tothom.

VÍDEO DANSES DRETS INFANTS