Exposició MOMA!!

Els alumnes de 2n juntament amb la resta d’alumnat d’ infantil i primària ha participat amb els seus dibuixos en una exposició artística basades en les idees de l’arquitecta americana Phillys Birkby. Els i les alumnes han seleccionat llocs com biblioteques, cines, parcs, hotels, residències d’avis, estacions de tren… i els han redissenyat fent-los  més agradables per nens i nenes.

Les obres d’art seleccionades seran exposades al Museu d’Art Modern (MOMA) de Nova York. Aquesta oportunitat única permetrà que les idees i la creativitat de l’alumnat siguin compartides per una audiència global.