ENS HEM FET FOTOGRAFIES AMB UN DRON!!!

El passat 11 de novembre vam tenir la sort que l’Aran Flores, ex-alumne de l’escola,  junt amb el seu pare el Joan Marc, vinguessin a fer-nos unes fotografies amb un DRON.
Tots els infants de l’escola es van col·locar estirats a la pista fent com si fos un gran castell humà; vam fer una gran PINYA. El i les mestres ens vam animar i també ens va fer gràcia posar-nos-hi.
Us deixem una petita mostra de les fotografies i l’enllaç a dos petits vídeos on es pot observar unes imatges espectaculars i l’alegria i emoció dels infants de l’escola.

Aquestes fotografies serviran per fer el calendari 2020 de l’AFA i farem una gran fotografia pel mural del projecte d’aquest curs FEM PINYA!

CLIQUEU AQUEST ENLLAÇ  PER  VEURE L’ESPECTACULAR VÍDEO  DEL DRON

CLIQUEU EL SEGON ENLLAÇ PER VEURE EL VÍDEO DE L’ASCENS CAP EL CEL DEL DRON!!

Aran i Joan Marc, us volem agrair moltíssim que hàgiu vingut a fer-nos aquestes fotografies amb aquesta tecnologia puntera.

Les imatges han quedat espectaculars!

Moltes gràcies de part de tota la comunitat educativa!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *