EL RUGBI ESCOLAR

L’alumnat de 6è està treballant el Rugbi escolar a les sessions d’educació física. Un esport sense contacte que es juga amb un cinturó de placatge i que consisteix a plantar la pilota a la zona de marca de l’equip rival.

Més enllà de l’aspecte estrictament esportiu, el Rugbi es diferència de la resta d’esports perquè es complementa amb una gran activitat social formalitzada a través del denominat “Tercer temps”. Tots els partits d’arreu del món finalitzen amb un acte social entre els dos equips i els àrbitres, fet que fa que siguin rivals al camp, però bons companys fora.