DONACIÓ DE L’EMPRESA AMAZON

Avui, 13 de desembre, ens ha visitat el Sr. Michael Speich, director del centre Amazon de Martorelles. El director ha vingut acompanyat d’altres treballadors de l’empresa i ha fet una donació al centre de  12 llibres “Kindle” i un xec per a comprar llibres digitals.

A l’acte han assistit els nens i nenes delegats/ades de 3r a 6è curs, els alumnes de 1r i 2n curs, mares de l’AMPA, el regidor d’educació, Sr. Joan García; la direcció de l’escola i  tres mestres.

Per finalitzar l’acte, un actor ha explicat un conte teatralitzat molt divertit i educatiu en el qual es parlava de la importància del treball en equip.

La comunitat educativa agraeix a Amazon la donació d’aquests llibres electrònics i el seu interès per afavorir i potenciar el gust per la lectura dels nostres infants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *