DIES DE TEATRE!

Aquests dies pugem a l’escenari al Simeó Rabasa!

Comencen les jornades de teatre del Simeó!

Portem setmanes preparant les nostres obres de teatre i estem desitjant representar-les per vosaltres. Durant tres tardes podreu venir a veure els diferents espectacles i gaudir de les nostres obres, algunes fins i tot, escrites per nosaltres.

A continuació us detallem les obres que es representaran.

Dijous 31 de març:

Obra de teatre de P4: EL PORQUET QUE ES VA PERDRE

Les taurones i taurons han inventat una fantàstica obra de teatre sota el títol “el porquet que es va perdre”. L’aventura comença quan els infants de la classe dels taurons van d’excursió a la granja i es troben amb un gran misteri, un porquet de la granja ha desaparegut! El buscaran amb l’ajuda dels diferents personatges que aniran trobant pel camí, el treball en equip sempre és més fàcil i divertit!

Obra de teatre de 2n: VIAJANDO POR LA TELEVISIÓN

Un salón cualquiera con  una familia cualquiera cobrará vida en el escenario mientras ven la televisión. Durante el visionado de diferentes programas, representados también por actores en el mismo escenario, surgirán conversaciones de los diferentes miembros familiares hasta que quede solo el abuelo dando paso a la programación de la televisión de sus sueños.

Obra de teatre de 4t: EL SASTRE VALENT

Adaptació d’un conte popular europeu escrit pels germans Grimm.

Fa molts anys, en un poble molt llunyà va aparèixer un gegant que tenia atemorits a tots els seus habitants. Un d’aquests era un sastre molt treballador  que no tenia només aquesta virtut. Durant la història haurà de demostrar la seva valentia a tot el poble i en concret a la Reina Isabela.

Divendres 1 d’abril

Obra de teatre de P3: DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?

Una obra de teatre tan bonica i rodona com la lluna plena. Els animals de la selva fa
molt de temps que volen saber a què fa gust la lluna. Junts i en equip ens mostraran
com les coses compartides sempre fan millor gust.

Obra de teatre de 1r: COM CANVIEN ELS CONTES

Les nenes i nens de primer, avorrits dels contes tradicionals, han deixat anar la seva imaginació i s’han endinsat en un món de contes versionats. Ja veureu que us sorprendran!

Pel·lícula de 6è: LA MÁQUINA DEL TIEMPO

El grupo de sexto ha decidido hacer una película como producto final del proyecto de història “La máquina del tiempo”. Hemos escrito el guión y hemos grabado las escenas en diferentes lugares de la escuela y de Martorelles. Viajar en el tiempo puede ser divertido; no podemos cambiar las cosas del pasado, pero si mirar hacia el futuro.

Dilluns 4 d’abril

Obra de teatre de P5: VA DE INDIS

Els nens i nenes de P5 representaran una obra titulada VA DE INDIS. Aquesta obra l’han escrit ells/es mateixos/es. La seva gran imaginació ens ha convertit en veritables membres de dues tribus: PLOMA GROGA I TIGRES BLANCS.

Dos excursionistes estan cansats del seu llarg viatge i, un d’ells, comença a explicar una història d’indis. Les dues tribus estan enfadades perquè pensen que van ser els primers en caçar un bisó. Els infants ens poden donar lliçons de vida, ja que, un dia, comencen a relacionar-se i compartir el JOC. Què passarà quan els caps de les dues tribus ho sàpiguen? No podem explicar el final però si que volem compartir amb vosaltres el següent lema: ENS HEM D’ESTIMAR I, SOBRETOT, LES COSES S’HAN DE PARLAR.

Obra de teatre de 3r: THE MUSICIANS OF BREMEN

Four domestic animals, who worked for a long time in their farms, were mistreated and abandoned by their farmers and women. Eventually, they became friends and they decided to go to Bremen to chase their dream: sing.

Obra de teatre de 5è: Nàrnia

La classe de 5è us representarà la història de Nàrnia. Les aventures de quatre germans: en Peter, la Susan, l’Edmund i la Lucy, que han de fugir de la ciutat de Londres ja que són temps difícils. Troben en una casa de camp un món màgic que els portarà a viure increïbles moments. Els voleu acompanyar?

ESPEREM QUE GAUDIU DE L’ESPECTACLE!

GRÀCIES!!!

Reporters i reporteres de sisè.