DIADA DE SANT JORDI

Sant Jordi és el dia del llibre i de la rosa però també un dia per celebrar la cultura, estar i fer coses plegats, i a l’escola, com cada any, volem donar sentit a aquesta celebració amb un seguit d’activitats que hem portat a terme durant tot el dia.

Al matí des dels més petits als més grans s’han barrejat per poder escoltar els contes que el professorat explicava. A la tarda, al pati, tota l’escola ha pogut gaudir d’una estona de lectura individual o col·lectiva amb el llibre que cadascú havia portat. Per acabar els més grans van preparar una exhibició de poesia urbana on al final va poder participar tothom.