DIA DELS DRETS DELS INFANTS

Ahir 20 de novembre, els nens i nenes de primària vam celebrar el Dia del Drets dels Infants. A les aules es va parlar dels drets de tots els nens i nenes del món, drets que s’incompleixen en molts països del nostre món.

A tots els cursos es van explicar contes del llibre Contes dels Drets dels Infants, il·lustrat per la Pilarín Bayés. Aquest llibre recull un conjunt de 19 contes guanyadors del Premi Pilarín Bayés 2019, amb la participació d’alumnes d’escoles de primària de tota Catalunya. Aquests contes ens han permès reflexionar, debatre i conèixer la realitat de molts nens i nenes que viuen en països que vulneren els seus drets.

Us recomanem aquest llibre! Llegiu-lo amb els vostres fills/es!

Us afegim aquest enllaç de l’infoK de TV3 sobre els Drets Universals dels Infants: clica aquí

Alumnes de 3r curs fent activitats sobre els Drets dels Infants