CONSTRUÏM CABANES

Els alumnes i les alumnes del cicle mig estem fent un projecte de construcció d’unes  cabanes al pati del darrera de l’escola. Hem aprofitat el pals-suport d’unes antigues cistelles de bàsquet, on hem lligat unes cordes  en forma de circumferència i que hem marcat amb els i les alumnes de forma equidistant. I que ara hem plantat plantes trepadores que aniran pujant per les cordes fins a fer un tramat vegetal, que sota hi podrem estar, gaudir, jugar, etc. Ho haurem de regar molt, per tal que creixin aviat. Ho podreu veure a les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *